Wat kan ik voor jou betekenen?

 

Als expert in organizing en styling help ik alle drukbezette moderne, ambitieuze en succesvolle vrouwen om minder gek te worden van de rommel in hun huis, met als doel een opgeruimd en sfeervol thuis te krijgen. Een plek waar je kunt opladen, ontspannen en gelukkig zijn.

Wat kan ik voor jou betekenen?

 

 

Wil je meer tips specifiek voor jouw eigen situatie en gun jij jezelf de luxe om een professionele hulp in te schakelen? Dan gaan we samen aan de slag. Ik kijk zorgvuldig naar wat bij jou en de omstandigheden past!

 

 

Is dit herkenbaar voor jou? En zorgt dit voor onrust in je huis en hoofd?

Laat mij jou dan hierbij helpen! We gaan samen aan de slag.

Zonder oordeel en met respect voor jou, jouw spullen en jouw privacy.

OPRUIMEN & OPBERGEN

PLANNEN & ORGANISEREN

VASTGOEDSTYLING & VERHUIZEN

STYLEN & RESTYLEN

 

OPRUIMEN

&

OPBERGEN

 

VASTGOEDSTYLING

&

VERHUIZEN

 

PLANNEN

&

ORGANISEREN

Van huis naar sfeervol thuis

Hoe is je leven nu?

Hoe kan je leven zijn...

Is dit herkenbaar voor jou? En zorgt dit voor onrust in je huis en hoofd?

Laat mij jou dan hierbij helpen! We gaan samen aan de slag.

Zonder oordeel en met respect voor jou, jouw spullen en jouw privacy.

 
 

Samen opruimen en organiseren is veel leuker dan alleen.

Tarieven

INTAKEGESPREK

Intakegesprek van een uur bij jouw thuis. We bespreken jouw knelpunten, maar vooral jouw wensen.

€ 60

Vul het contactformulier in en ik neem contact met je op.

QUICKSCAN

Ik kom bij jou thuis en wij kijken samen waar je tegenaan loopt en graag een oplossing voor wilt hebben. Heb je (nog) geen behoefte aan professional  hulp, maar wil je wel graag een oplossing op maat voor iets waar je tegenaan loopt en last van hebt? Dan is de quickscan iets voor jou.

€ 97

Vul het contactformulier in en ik neem contact met je op.

HART

We gaan samen aan de slaag om je doelen en wensen te bereiken.

€ 195

Vul het contactformulier in en ik neem contact met je op.

INTAKEGESPREK

Intakegesprek van een uur bij jouw thuis. We bespreken jouw knelpunten, maar vooral jouw wensen.

€ 60

Vul het contactformulier in en ik neem contact met je op.

QUICKSCAN

Ik kom bij jou thuis en wij kijken samen waar je tegenaan loopt en graag een oplossing voor wilt hebben. Heb je (nog) geen behoefte aan professional  hulp, maar wil je wel graag een oplossing op maat voor iets waar je tegenaan loopt en last van hebt? Dan is de quickscan iets voor jou.

€ 97

Vul het contactformulier in en ik neem contact met je op.

HART

We gaan samen aan de slaag om je doelen en wensen te bereiken.

€ 195

Vul het contactformulier in en ik neem contact met je op.

BRONZEN HART

Een pakket waarbij je goed op weg wordt geholpen bij het opruimen van bijvoorbeeld je kledingkasten, keuken of werkplek. Maar je krijgt ook praktische tips en structuur voor je huishouden.

€ 199

Vul het contactformulier in en ik neem contact met je op.

ZILVEREN HART

Een pakket waarbij je goed op weg wordt geholpen bij meer dan alleen die ene ruimte en ook leert het huishouden beter te organiseren. Tussentijds gebruik je de praktische tips en trick in je huishouden.

€ 569

Vul het contactformulier in en ik neem contact met je op.

GOUDEN HART

Een pakket waarbij je goed op weg wordt geholpen en waar we samen alle ruimtes en taken grondig doorlopen. Opruimen, organiseren en plannen.

 

€ 899

Vul het contactformulier in en ik neem contact met je op.

 
Komt de afspraak toch niet goed uit? Laat dit dan uiterlijk 48 uur voor de afspraak weten.                                                           Anders zijn wij genoodzaakt 3 uur in rekening te brengen.
Wij rekenen geen reiskosten. Indien er betaald geparkeerd moet worden, wordt dit los gefactureerd.
Deze tarieven zijn gebaseerd op onze prijzen voor particulieren. De tarieven zijn inclusief de BTW.
Soms kun je gebruik maken van een PGB (persoonsgebonden budget).                                                                                             Kijk voor meer informatie op www.persaldo.nl   of neem contact op met je gemeente.


Kennismaking & Tarieven

 
  • Intakegesprek van een uur is bij jou thuis en het is gratis. Tijdens de eerste kennismaking vertel je mij wat je situatie is en wat jouw behoefden en wensen zijn. Als jij denkt dat ik de juiste persoon ben om jou te helpen, dan ga ik met je aan de slag.
  • Het losse uurtarief bedraagt voor particulieren is 65,00 euro inclusief BTW. Als de klus bestaat uit meer dan 3 sessies dan tarieven bespreek ik graag in overleg. De duur van een sessie is in onderling overleg, maar minimaal 3 uur. 
  • Wij rekenen geen reiskosten. Indien er betaald geparkeerd moet worden, wordt dit los gefactureerd.
  • Soms kun je gebruik maken van een PGB (persoonsgebonden budget). Kijk voor meer informatie op www.persaldo.nl  of neem contact op met je gemeente.
  • Voor het annuleren of verzetten van afspraken gelde deze voorwaarden:
– Annuleren van afspraken kunt u via e-mail of WhatsApp.
– Kosteloos annuleren kan tot 48 uur voor aanvang.
– Kosteloos verzetten kan tot 24 uur voor aanvang. Kan ook via telefoon.
– Bij annuleren binnen 24 uur of niet thuis zijn op de afgesproken tijd, wordt een factuur gestuurd met de volledige kosten. 
 
Wil je ook graag een opgeruimd en stijlvol huis?
 
Gun je iemand anders of jezelf hulp van Hart voor Huis? Ken je iemand die heel graag wil opruimen, maar er niet aan toe komt of zich er niet toe kan zetten?
Voordat je een cadeaubon geeft, peil dan altijd van tevoren of diegene ook op begeleiding van een Professional Organizer zit te wachten. De verrassing is er dan wel af, maar dan weten jij en ik zeker dat mijn begeleiding gewenst is.
Bel mij of vul het contactformulier in (onder vermelding van cadeaubon) en ik neem contact met je op.

Samen stylen en organiseren is veel leuker dan alleen

Hoeveel tijd we nodig hebben om op te ruimen of stylen
hangt van meerdere factoren af: