Wat kan ik voor jou als Professional Organizer betekenen?
Als professional organizer help ik alle drukbezette moderne, ambitieuze en succesvolle vrouwen om minder gek te worden van de rommel in hun huis, met als doel een opgeruimd en sfeervol thuis te krijgen. Een plek waar je kunt opladen, ontspannen en gelukkig zijn.
Wat kan ik voor jou betekenen?
- Ontspullen en ordenen van je kledingkast, keukenkastjes, woonkamer, garage, zolder, kinderkamer, werkkamer of het hele huis voor meer rust.
- Je drukke huishouden efficiënter inrichten en alle taken beter plannen zodat je meer tijd overhoudt voor jezelf.
- Het verkleinen van die papierberg door het creëren van overzicht in je administratie.
- Het voorbereiden van je verhuizing of verbouwing. Alleen nog spullen in dozen die je echt wilt meenemen of houden.
- Het slim inrichten van je keuken, kledingkast of voorraadkast na de verhuizing of verbouwing.
- Waardig opruimen in huis na het overlijden van jouw dierbare.
Wil je meer tips specifiek voor jouw eigen situatie en gun jij jezelf de luxe om een professionele hulp in te schakelen? Dan gaan we samen aan de slag. Ik kijk zorgvuldig naar wat bij jou en de omstandigheden past!

OPRUIMEN
&
OPBERGEN

VASTGOEDSTYLING
&
VERHUIZEN

PLANNEN
&
ORGANISEREN
Van lijden naar leiden

Hoe is je leven nu?
- Je hebt altijd tijd te kort en je vergeet heel veel.
- Je stopt nooit meer met opruimen en je kasten puilen uit.
- Je zoekt steeds langer naar je spullen.
- Je verplaatst alles in plaats van opruimen.
- Je weet niet precies wat je hebt en koopt veel spullen opnieuw.
- Je hele gezin leunt op jou en verwachten dat jij alles regelt.
- Je loopt er liever van weg dan dat je het aan gaat pakken.
- Je ergert je dagelijks aan hoopjes hier en daar die alleen maar aangroeien.
- Je betaalt je rekeningen vaak te laat.
- Je administratie is een puinhoop en je hebt moeite met planning.
- Je extra kamer of bureau is intussen een extra opslagplaats geworden voor allerlei spullen.
- Je bent voortdurend in de weer voor iedereen en je schiet jezelf meestal tekort.
- Je vindt jezelf vaak een slechte partner, een moeder die tekortschiet op veel vlakken.
- Je bent gestrest en onrustig in je eigen huis.
- Je hebt vaak een kort loontje en doordat voel je zich schuldig.
- Je mis motivatie om aan de slag te gaan.
- Je vraag zich af hoe doen anderen dat toch, al die ballen in de lucht houden.

Hoe kan je leven zijn...
- Minder spullen betekend minder opruimen.
- Je wordt niet meer voortdurend afgeleid waardoor je in minder tijd meer gedaan krijgt.
- Je vindt direct wat je zoekt.
- Je huis is opgeruimd en sfeervol.
- Je hebt meer tijd voor wat jij belangrijk vindt!
- Je hoeft niet meer alles alleen te doen.
- Je hebt meer overzicht over al je taken.
- Je kan zich beter focussen op alles.
- Met slimme systemen kan je betere keuzes maken.
- Je planning is overzichtelijk.
- Je wordt een betere partner, moeder, zus, vriendin, collega, ...
- Je zal minder gaan kopen en slimmer hergebruiken.
- Je betaaldt rekeningen op tijd en je gaat bewust (en dus slimmer) kiezen waar je wel geld aan wilt geven.
- Je gaat dingen doen die je leven waardevoller maken, die jou doen groeien als mens.
- Je krijgt meer plezier in alles wat je doet.
- Je krijgt meer energie.
- Je kan weer genieten van je leven.
- Je kan je dromen waar maken.
Is dit herkenbaar voor jou? En zorgt dit voor onrust in je huis en hoofd?
Laat mij jou dan hierbij helpen! We gaan samen aan de slag.
Zonder oordeel en met respect voor jou, jouw spullen en jouw privacy.

Samen opruimen en organiseren is veel leuker dan alleen.
Tarieven
INTAKEGESPREK
Intakegesprek van een uur bij jouw thuis. We bespreken jouw knelpunten, maar vooral jouw wensen.
- Wat wil je, wat gaat er goed of wat wil je juist niet meer?
- Waar kan ik je mee helpen en ondersteunen?
- Ik vertel je graag de mogelijkheden. Niks moet, alles mag.
- Als wij met elkaar van start gaan, dan breng ik dit bedrag in mindering op de eerste factuur.
€ 65
Vul het contactformulier in en ik neem contact met je op.
QUICKSCAN
Ik kom bij jou thuis en wij kijken samen waar je tegenaan loopt en graag een oplossing voor wilt hebben. Heb je (nog) geen behoefte aan coaching, maar wil je wel graag een oplossing op maat voor iets waar je tegenaan loopt en last van hebt? Dan is de quickscan iets voor jou.
- Advies op maat
- Praktische tips
- 1,5 uur op locatie
- Geen verdere verplichtingen
- Kleine organizing materialen
€ 97
Vul het contactformulier in en ik neem contact met je op.
EXTRA HART
Een pakket waarbij je toch nog wat meer hulp kunt gebruiken aansluitend aan een ander pakket en kan in overleg ingezet worden.
- 1 sessie van 3 uur thuiscoaching
- Praktische tips
- Evaluatie
- Dit pakket sluit aan op de planning van je eerdere pakket
- 2 weken na de afspraak, hebben we nogmaals contact ter nazorg
€ 179
Vul het contactformulier in en ik neem contact met je op.
BRONZEN HART
Een pakket waarbij je goed op weg wordt geholpen bij het opruimen van bijvoorbeeld je kledingkasten, keuken of werkplek. Maar je krijgt ook praktische tips en structuur voor je huishouden.
- Intakegesprek van 1 uur
- 1 sessies van 3 uur thuiscoaching
- Evaluatie
- 2 weken na de afspraak, hebben we nogmaals contact ter nazorg
€ 199
Vul het contactformulier in en ik neem contact met je op.
ZILVEREN HART
Een pakket waarbij je goed op weg wordt geholpen bij meer dan alleen die ene ruimte en ook leert het huishouden beter te organiseren. Tussentijds gebruik je de praktische tips en trick in je huishouden.
- Intakegesprek van 1 uur
- 3 sessies van 3 uur thuiscoaching
- Evaluatie
- 4 weken na de laatste afspraak, hebben we nogmaals contact ter nazorg
- Tussendoor kun je mij e-mailen of via Whatsapp benaderen voor vragen
€ 569
Vul het contactformulier in en ik neem contact met je op.
GOUDEN HART
Een pakket waarbij je goed op weg wordt geholpen en waar we samen alle ruimtes en taken grondig doorlopen. Opruimen, organiseren en plannen.
- Intakegesprek van 1 uur
- 5 sessies van 3 uur thuiscoaching
- Evaluatie
- 6 weken na de laatste afspraak, hebben we nogmaals contact ter nazorg
- Tussendoor kun je mij e-mailen of via Whatsapp benaderen voor vragen
€ 899
Vul het contactformulier in en ik neem contact met je op.
Komt de afspraak toch niet goed uit? Laat dit dan uiterlijk 48 uur voor de afspraak weten. Anders zijn wij genoodzaakt 3 uur in rekening te brengen.
Wij rekenen geen reiskosten. Indien er betaald geparkeerd moet worden, wordt dit los gefactureerd.
Deze tarieven zijn gebaseerd op onze prijzen voor particulieren. De tarieven zijn inclusief de BTW.
Soms kun je gebruik maken van een PGB (persoonsgebonden budget). Kijk voor meer informatie op www.persaldo.nl of neem contact op met je gemeente.

Gun je iemand anders of jezelf hulp van Hart voor Huis? Ken je iemand die heel graag wil opruimen, maar er niet aan toe komt of zich er niet toe kan zetten?
Voordat je een cadeaubon geeft, peil dan altijd van tevoren of diegene ook op begeleiding van een Professional Organizer zit te wachten. De verrassing is er dan wel af, maar dan weten jij en ik zeker dat mijn begeleiding gewenst is.
Bel mij of vul het contactformulier in (onder vermelding van cadeaubon) en ik neem contact met je op.
Van lijden naar leiden!

Hoeveel tijd we nodig hebben om op te ruimen hangt van meerdere factoren af:
- Hoe groot is jouw huis.
- Je fysieke en mentale gezondheid die je hebt.
- De hoeveelheid spullen en papieren die je hebt.
- De snelheid waarmee je beslissingen kunt nemen.
- De snelheid waarmee je nieuwe methoden aanleert.




